REUNIÓ DE DELEGATS 3R TRIMESTRE
Bon dia,
avui els delegats dels diferents cursos i jo mateixa ens hem reunit per avaluar els ambients.
Per preparar la reunió els nins i nines de cada curs han realitzat l'estructura dels 4 cantons a una hora de tutoria i amb la informació que recollida ens hem reunit avui.
A continuació podeu veure tot el que ha sortit d'aquesta reflexió conjunta.
Abans d'acabar la reunió els he demanat si, com a delegats, trobaven que aquestes reunions trimestrals havien estat profitoses. Aquestes han estat les seves intervencions:
avui els delegats dels diferents cursos i jo mateixa ens hem reunit per avaluar els ambients.
Per preparar la reunió els nins i nines de cada curs han realitzat l'estructura dels 4 cantons a una hora de tutoria i amb la informació que recollida ens hem reunit avui.
A continuació podeu veure tot el que ha sortit d'aquesta reflexió conjunta.
VALORACIÓ
“AMBIENTS”
ENS AGRADA FER
FEINA PER AMBIENTS PERQUÈ…
|
- És
molt divertit.
-
Aprenem moltes coses. (Pots triar lliurament el que vols
aprendre).
- Fas
coses variades, no sempre el mateix (no sempre a dins classe). A
classe fas horari i a ambients no.
- Feim
activitats diferents a la dels altres dies.
-
Aprenem jugant.
|
EL QUE FEIM BÉ
QUAN FEIM FEINA PER AMBIENTS ÉS...
|
-
Aprenem mentre jugam.
-
Compartim amb els nostre companys i jugam bé.
- No
cridam, ni molestam ni ens barallam.
- Quan
començam una feina l'acabam perquè l'hem triada
nosaltres i ens fa il·lusió.
- Feim
la feina junts, en grup i intentam fer-la bé.
- Ens
ajudam.
- Feim
feina amb companys d'altres classes.
-
Aprenem a estar junts.
-
Milloram la lectura i escriptura, les matemàtiques, les
ciències i la creació.
-
No tudam material i el recollim.
|
EL QUE PODEM
MILLORAR QUAN FEIM FEINA PER AMBIENTS ÉS...
|
- No
hauríem de córrer pels passadissos, ni pegar ni
cridar.
-
Esperar el nostre torn per emprar el material si s'està
utilitzant i tenir paciència.
- No
estar sempre a un mateix ambient perquè hi puguin anar
altres persones.
- No fer
tant el borino.
- Acabar
les propostes començades.
- No
embrutar tant els banys quan feim nets els estris a Imaginart.
- Si
queden 5 min i ja acaba el temps ajudar a arraconar.
- No
contestar als mestres i fer més cas del que ens diuen.
- A
Emparaulats: no escriure cartes que puguin molestar ni dibuixos
inadequats.
- No
anar al bany a jugar (Infantil).
|
LES NOSTRES
PROPOSTES DE MILLORA SÓN...
|
- Oferir
altres tipus d'ambients: Costitxef Junior, Música,
Fotografia, Esport, Cinema, Tatuatges, Videojocs, Pesca...
- Tenir
més hores o un dia més d'ambients. (Perquè
per exemple a Biounivers ens fan propostes a les que hem de
dedicar temps i això fa no sigui difícil anar a
tots).
- Que
els mestres participin de les propostes.
-
Ambients més animats.
-
Propostes més difícils.
- Fer
concursos a cada ambient amb premi al millor (6è).
-
Realitzar treballs als diferents ambients com a Biounivers (6è)
- No
posar música quan toca recollir, només que avisi la
mestra i així no molesta ni embulla als que fan classe.
-
Posar una música especial pels ambients per tal de no
embullar-nos.
|
- S'ha intentat dur a terme les propostes que nosaltres hem fet. Estam contents de què ens hagin escoltat.
- Les reunions han estat útils perquè mos escoltau.
- Ha estat molt útil perquè si no en féssim no seria el mateix perquè així podem fer propostes i sabeu el que pensam.
- Així podeu veure els nostres punts de vista.
- Així no només pensen les mestres, també els nins.
- Mos serveix per pensar tots junts i recordar coses.
Ens quedam amb totes aquestes aportacions posititves que ens donen ànims per continuar el curs vinent.
GRÀCIES!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada