CONVOCATÒRIA AJUTS MENJADOR ESCOLAR CURS 2015-2016
Estimades famílies:
Vos informam de què
s'ha obert el termini per a sol·licitar ajuts individualitzats
de menjador per als alumnes que cursen estudis als centres docents no
universitaris durant el curs escolar 2015-2016.
Les sol·licituds
s'han de presentar, emplenades adequadament, al centre escolar en el
termini comprés entre el 8 i el 22 de gener,
i cal adjuntar la documentació següent:
-
DNI, NIF o NIE en vigor de tots els membres computables de la unitat
familiar que tenguin 16 o més anys el dia 31 de desembre de
2015.
-
Declaració responsable dels pares o tutors del beneficiari
que exposi que no estan sotmesos a cap supòsit de prohibició
per ser beneficiaris de subvencions (annex 6).
-
Autorització al centre escolar per gestionar l’ajut de
menjador escolar (annex 4).
-
Fotocòpia del llibre de família amb tots els
components. En els casos de nul·litat, separació o
divorci s’ha d’acompanyar de la sentència judicial que ho
declari. Les separacions de fet han d’acreditar-se mitjançant
qualsevol documentació que ho demostri.
-
Certificat de convivència a l’efecte de computar els membres
de la unitat familiar, segons l’apartat 7 d’aquesta convocatòria.
A
més, en funció del cas concret s’ha d’aportar la
documentació següent:
-
Per obtenir punts de renda cal presentar l’annex 5 d’autorització
a la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les
Illes Balears perquè pugui obtenir el certificat d’ingressos
de l’Agència Tributària de tots els membres de la
unitat familiar amb ingressos,a l’efecte de consulta per a l’ajut
de menjador.
-
Per obtenir punts per criteri familiar:
- Per família nombrosa, s’ha de lliurar una fotocòpia del carnet de família nombrosa o la documentació acreditativa a l’efecte, vigent el 31 de desembre de 2015.
- Per membres de la unitat familiar afectats per discapacitats físiques o psíquiques, s’ha de presentar el certificat expedit per l’organisme oficial que acrediti les circumstàncies físiques o psíquiques de la malaltia o la discapacitat.
- Per infant en acolliment, s’ha de lliurar la documentació acreditativa de l’acolliment.
- Per família monoparental, s’ha de lliurar la documentació acreditativa de la monoparentalitat (còpia compulsada del llibre de família en què consti un sol progenitor).
- Per dos o més infants que facin ús del menjador escolar, n’hi ha prou de comunicar-ho a la sol·licitud d’ajuts de menjador.
Per
a saber més detalls de la convocatòria (beneficiaris,
requisits dels sol·licitants, criteris per atorgar els ajuts,
etc) podeu consultar-la a l'adreça següent:
Totes
aquelles famílies que estiguin interessades en sol·licitar
aquest ajut, poden passar per la secretaria del centre per a demanar
la documentació necessària dins el termini establert.
Atentament,
La
direcció
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada